Anneler merhaba kızım 6,5 aylık ek gıdaya başladık süt içiyor 120 cc sonra ek gıda veriyoruz hemen değil tabi sonrasında yine sütle devam…ikindiye doğru muz verdik diyelim çeyreğin yarısı gibi düşünün…özetle kızım ek gıdaya başlayınca içtiği anne sütü miktarı azaldı…günde 600 cc içiyorsa 500 e düştü…normal mi…anne sütü var ama içmiyor eliyle itiyor