Kızlar merhaba doğumdan önce çalıştım doğum iznine cıktım doğum parasi şuana kadar 5bine yakın aldım ama eşim raporun bitince bidaha yatıcak 5bin kadar dedi raporum biteli 10gün oldu herhangi bir bidaha ödenek gelmedi.5bin mi alınıyor sadece analık doğum parasi? Alanlar bilgi verebilir mi