Papatya08 2 ay oldu doğum yapalı hala hastanolmadım bazen olacakmışım gibi ağrı oluyor ama olmuyorum yaşayan var mi ?
fatmayildzz Papatya08 Bende doğumdan sonra 3 ay olmadım meğerse hamileymişim korunuyordukta. Ama sonra düşük yaptım :(