dorel canım bende 34. hafta da doğum yaptım bebeğim 2150 ye düşmüştü benimde 4 gün küvezde kaldık,ben SMA kullandım..anne sütüne en yakın SMA demişti doktorum bide SMA gaz yapmadı bizde🤲🏻🤲🏻Bide sakın mamayı yapınca biberonu sallama,kaşıkla karıştır..çünkü biberonu sallayınca baloncuklar oluyor ya onlar bebekte gaz yapıyormuş☺️☺️