Basakayse Bu damlayı kullanan var mı acaba ne kadar güvenilir içeriği ve 1 yaş için kullanılabilir mi bizim uyku düzenimiz çok berbat durumda en azından düzene girene kadar kullanmak istiyorum ama güvenemiyptum da
Akayaycan Basakayse nazar değirmek istemiyorum ama ben 2 gün kullandım düzene girdi allahım nolur nolur nolur nazar değmesin deneyin bence 15 damla verseniz yeterli
Tuba11 Basakayse Bizde bir işe yaramadı malesef. Hatta yan etki yaptı sanki daha çok huzursuz oldu geceleri. Bıraktık.
Anneyimbennnnn23 Basakayse ben mecbur kullandım işe yaramadı doktorlarda çok önermiyor zatin bıraktım
thebeautyqueen Akayaycan Merhaba,bugün benim de doktorum verdi. 8 aylık bebeğim. 2 gün kullandınız düzene girdi ve bıraktınız mı? Bıraktıktan sonra uyumak için o damlaya ihtiyaç duyar mı acaba ya? 🥺
Aleynaa1 Baakpnr- sizin bebeğiniz kaşının ortasını okşayınca uyumuştu birkaç kez hala aynı mı merak ettim 🥰
Akayaycan Baakpnr- normal de uykusu gelse de direnir asla uyumaz dı bir kaç defa verdim Damla’yı uykuya geçişi kolay oldu sonra alıştı uyku saatine inşallah bozulmaz
Eylulunannesiatlas Basakayse valla ben ilk gün 5 damla verdim bayıldı çocuk şimdi de Max 10 damla veriyorum hiç uykusu yoksa eğer zaten az çok uykusu varsa 7-8 damla veriyorum 10-15 dk içinde uyku moduna giriyor sonrada emziriyorum uyuyor
GoldenRose Ben de çok merak ediyorum bu damlayı denesem mi acaba? Kızımın uykusu kötü . Gece de defalarca uyanır 🤔
Eylulunannesiatlas Basakayse damlayı vermedigimde de uyuyor ama gece 12 yi buluyor bazen geçiyordu ben 10 gibi uyutuyorum şuan bağımlılık yaptığını düşünmüyorum
Aslmra80 Eylulunannesiatlas ayne kesinlikle katılıyorum size bizde kullandık tamam iyi güzel.faydasi var ama gecs uyanmasına faydası yok bence alirkende doktora sorarak alınmalı bence
thebeautyqueen Ulku1234- Reçeteli olmasına gerek yok,kendiniz de alabiliyorsunuz. Ama mutlaka doktorunuza danışarak kullanın. 🌸
Ulku1234- thebeautyqueen teşekkür ederim Bebeğim hiç uyumuyir sadece meme emiyor ve memede kalmak istiyor ne yapacağımı şaştım artık
Baakpnr- Aleynaa1 ay evet kuzummmm o gün öyleydi ama 2. Gün yemedi 😅 sallıyorm ama çok uykusu gelince yine yapınca uyuyacak gibi oluyor ama yine salla diyor 🤣🥰❤️
Aleynaa1 Baakpnr- ayy bu bebişler ne kadar akıllı ya bende bi uyutma yöntemi buluyorum mesela yüz üstü yatıyor bi kaç gün seviyor sonra geri istemiyor bende seviniyorum her seferinde şimdi oldu diye ama olmuyor 😂🥴