Iyi aksamlar kizlar oğlum suan tam 5 ay 19 günlük 20 martta tam 6. Ayı dolduracak sma optipro 1 no kullanıyoruz suan bitmek üzere eşim 2 no ya geçelim diyor 1 hafta var 6. Ayı dondurmasını başlasam sıkıntı olur mu doktorumuz 6. Aydan sonra demişti. Bu şekil erken başlayan var mi?