Pamuk_bebegim42 Biz de yenilerde atlattik covidi, bebegimde 2 gun 40ları bulan yuksek ates 3.gun biraz hirilti az oksuruk oldu sonra duzeldi cok sukur🙏🏻 Biz de sirayla belirti verdik once esim hastalandi, biz iyiydik 2gun sonra oglum,oglumdan 2gun sonra da ben hastalandım. Cok gecmis olsun🌸