Öncelikle merhabalar. Bebegim 2.5 aylık doğdugundan bu zamana kadar mama ile besleniyor. İlkgünden beri similac kullanıyoruz. Ama son iki gündür içmiyor bu durumu yaşayan varmı yada ne yapabilirim öneriniz nedir. Bu arada kaşıklada denedim yine içmedi🤦🏻♀️