sadeturkvatandasi Prenses070219 bende çok memnunum ömürlük bence. Hele ilk çocuğunuzsa ikinci içinde saklarsınız harika olur. Ben öyle yapacağım. Bir de odasına halı almanıza gerek yok bu oyun matı yeterli.
Medusafer Prenses070219 ben kullanıyorum çok memnunum evimdeki bütün halıları bu hwliyla değiştirmek istiyorum oturma odamızda kullaniyoruz çok rahat oluyor kızlarımın odasını yaptığımda odalarına da bu halıdan alcam
mutialp Prenses070219 dophia👍🏻 7-8 ay oldu alalı çok memnunuz hiçbir çizilme vs. olmadı. Kalınlığı çok iyi hiç soğuk geçirmiyor. Renkleri çok canlı oğlum severek anlatmaya çalışıyor üstündekileri.