İyi akşamlar güzel anneler 🥰 umarım hepinizin keyfi iyidir 🤲 kızım 4 aylık çok şükür. Gündüzleri sallanarak uyuyor,10 da akşam uykusuna yatıyor (daha erken maalesef derin uyumuyor) bu saatten sonra aciktikca emip uyuyor geceleri iki saatte bir genelde süte uyanıyor sallamaya gerek kalmadan uyuyor çok şükür.gunduz de sallamadan uyku ya dalmasi için ne yapabilirim , uykusu gelse de gündüzleri emerek uyumuyor maalesef buna da şükür gerçi 🤲🤭