Busraaa333 Kızlar bebeğim uzun süredir kabızddı doktorda doğal probiyotik lif verdi bu sefer çok ishal oldu bugun 😞 çok zorlanıyordu ıkınıyordu ağlıyordu diye aldım birde yüzde yüz doğalmış baya aratırdım ama ishal yaptı ne yapmam lazım 😞
Deletedmom626372 Busraaa333 merhaba öncelikle geçmiş olsun benim kızım da 6 aydır kabız lavman ve şurup dışında maalesef çözüm bulamadık doktora da götürdüm çatlaktan dolayı korkuyor yapmaya dedi , hangi probiyotiği kullanıyorsunuz sakıncası yoksa 🙏