Kizlar bebeğim 4 aylık artık sütüm bayağı azaldı sürekli ağlama krizleri aç olduğuna eminim ama biberon tutmuyor mama yemiyor o yüzden mamada yediremiyorum ne yapacağım ben bu şekilde ? Kaç gündür deniyorum almıyor biberonu ağzına sıkıyorum yinede emmeye başlamıyor ısırıp ısırıp bırakıyor varmı çözümü olan