senemmgncr hergün yürüyüşe çıkıyoruz kanguruyla 2 gündür soğuktan çıkamadık. Kızım 6 aylık 8 kilo civarı ben taşırken zorlanmıyorum ya da alıştım artık bilmiyorum ama bana çok kolaylık geliyor. Kaldırımlarda ya araba parkedilmiş oluyor ya da çok dar oluyor bebek arabasıyla ilerlemek ölüm gibi geliyor bazen. Kızımda çok seviyor uyutamadığımda bile takıp çıkıyorum 10 dkya uyuyakalıyor. Kanguru örtüsü aldım bir tane de kışın kullanılacaksa o da çok kullanışlı elleri ayakları üşüdü mü derdi olmuyor hiç.