Bu nasıl bir illet geçmiyor arkadaşlar başım çatlıyor. 09.03 saat 20.00de spinal anestezi oldum bir sonraki gün de ağrımıştı ama bu akşam ekstra ağrıyor. Ne yapabilirim neyin faydası olur lütfen bir bildiği olan yazabilir mi? Ne zaman nasıl geçer bu meret?