Anneciimm sürekli emzir canım anne sütü iyi geliyo🙏Şimdi çok yorulacaksın,bu günler hiç geçmeyecek sanacaksın ve hep böyle mi olacak diye düşüneceksin ama İnan hepsi geçiyo☺️🙏sonra ne çabuk geçti o günler diyeceksin.. şimdi sana tek diyeceğim bunlar ve sabırrrrr🤲🏻Sabret herşey düzelecek heleki 4-5 aydan sonra yeme de yanında yat😁☺️♥️