Yazannesi1 Deletedmom_78 yüz üstü durmayı sevmiyor mu? Ben çok gazlı diye 3 4 aylıkken hem yüz üstü yatırıyordum gündüz uykularında şimdi seviyor yüz üstü gazınıda rahat çıkarıyor öyle uyurken
Deletedmom_78 Yazannesi1 hayir cok seviyor surekli donmek istiyor ama kafasini kaldirdigi icjn otomatik uyaniyor😁🤦
Katun Deletedmom_78 3cü ayda bezini açtığımda sürünmeye çalışıyordu. 5.ci ayda seriye bindirdi sürünmeyi. 6 aylık şuan komando gibi evde🤦♀️
2cocukannesi__ Kaderci ya maşallah otururken kafasını dik tutabiliyor mu bizim hemen asaya düşüyor ua
tgba-22 Oznur_0708 aynı biz de 6 ay oturdu hemen 7 aylık hala emekleme yok azıcık ilerliyor gibi ama sürünme.parmak ucuna cıkıyor benmki yürürken
Oznur_0708 tgba-22 sürüklenmeyi bırak yüz üstü durmak bile istemiyor emeklemekle alakası yok 7+9 günlüğüz
tgba-22 Oznur_0708 pıtı pıtı emekleyenleri görünce özeniyorm ama biz ne kadar ugrasaak da istedklernde yapacaklar
Oznur_0708 tgba-22 evet canım ve ben bu durumu daha hoş buluyorum doğudayız yerler buz emeklerse çok hasta olur ve eller hep pis yürümek daha iyi bana göre zamanı geldiğinde tabi