Yazık günah resmen soygunculuk 2 gün önce rota aşısı yaptırdım sonra kontorol için dr gittik dr sordu ne kadar olmuş aşı fiyatı diye 495 tl dedim doktor ya ayıp ya 60-70 tllij maliyet olan bişeyi nasıl da phalı yapmişlat dedi . Keşke şikayet edebileceğümiz merciler olsa burada yöneticiler sayesinde sesimizi duyursak