Fbusrakk yok hiç bir zararı olmadığını söylüyor diş doktorum henüz kanal tedavisi uygulandı hamileyken bayağı zorlanmıştım idare edeyim diye ama artık dişimi kaybetmek üzereydim sezeryan doğumda da narkoz veriliyor sonuçta bir zararı dokunmuyor dedi ☺