Ndrg-12 canım emmek istemesi sadede açlıktan olmaz, bebek duygu ister seni hissetmek ister kokunu ister doyduktan sonra duygu almaya devam eder. Ayrıca emme refleksi yanağına dudağına vs yakınlaştığında parmağını bile yaklaştırsan çalışır aranıyor gibi yapar aç zannedersin. Bebeğin midesi tamamen anne sütünde 2 saatte boşalıyor. O yüzden sarılık riski geçtikten sonra ağlamadığı sürece 2 saate bi emzirsen olur.
Sütün varsa mama vermene gerek yok kilo alımı eğer iyiyse günde 4 5 en aşağı çişli bez varsa doyuyor demektir. Ne zaman emmek istiyorsa ne kadar istiyorsa emzir sadece karnını doyurduğunu düşünme huzur buluyor orda o o huzuru da eksik etme