Teusa 2 aylık bebek Uyanık kalma süresi 75-90 dakika diyo nette ama bizimki maşallah haftanin her günü 4-5 saat uyanık kalmaya başladı. Uyutuyorum 10 dk ya uyanıyor, hep basindayim. İnsanın Sabri sinaniyo gerçekten ya sizinkiler de böyle mi
Bebekcvk Teusa 46 günlük 2 de uyandı yeni uyuycak inş. Kucakta uyuyor birde yerine yatırınca 5 dkda kalkıyor 😓
elaninannesiii Teusa benim kızım 2 aylıkken 12 saat uyanık durduğunu bilirim hoş şimdi 15 aylık birşey değişmedi 😂
Teusa bisenakillisinzaten cikarmaya çalışıyorum genelde. Bazen gazdan uyanıyor bazen kustugu için. Dün mesela güzel uyudu, bir gün bir gününü tutmuyor vala Sehhy napcaz böyle :c Bebekcvk dün hariç bizde de öyle. Uyutuyoruz 5 dk sonra hop kalkis. Ya ac olduğu için diyorum ya gazdan kalkıyor elaninannesiii ee nasi buyucek bunlar uyumadannn
Teusa Alka uyuttum 10 dk once. Gene uyandi. şimdi napiyim ben buna. Emzircem gene kusacak. Uffff sinir bozucu gerçekten