21 aylık kızım var ve doğduğundan beri emmediģi için formül mama kullanıyorum dün milupa’nın devam sütünü aldım denemek içti kızım sevdi ve içti bugün tekrar verdim içti mamayı bırakıp devam sütüne geçsem olur mu yoksa hem mama hen süt olarak mı devam etmeliyim arasinda fark varmi işlevsel olarak ?