Esraelzan Bebeğim 21 günlük meme ve mama olarak gidiyoruz sma optipro kullanıyorum ana üstünde 3 hafta içinde tüketin diyor daha fazla kullanan var mi allah korusun zehirlemez dimi bir hafta daha kullansam
melihbugraninannesi Esraelzan canım havalar sıcak olduğundan bozulma olabilir bende evolvia kullandım ilk iki ay açıldıktan bir ay içinde tüketilmesi gerekiyordu tedbirli olmakta fayda var
Ela07 Esraelzan bende evolvia kullanıyorum üstünde açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketim yazıyo zaten 1 aydada bitiyo
AygulSina Esraelzan ne kadar diyorsa okadar kulanın bi anne yazmisti bu soruyu bende sordugumda bebegini yogun bakimina kaldirmislar bu yuzden