Kızlar birkaç gün önce gebelik testi yaptım hafifi silik çizgi çıktı ertesi gün yine yaptım tekrar silik çizgi çıktı 2 gün sonra tekrarladım bu sefer baya belirgin çizgi çıktı atabilirsem atarım fotoğraf ama az öncede hafif kanamam olmuş adet ağrısı gibi belim ağrıyo başja ağrım yok ama aynı adet ağrısı ne olabilir bu ? Testler bozuk desem 2aynı markanın testini yaptım 3. farklı markaydı