Eyment 2 aylık bebeğimin 10 gündür burnu hırıltılı dolu, serum fizyolojik ve nazaljel nafile, ne yapabilirim
Smehtap Eyment oyhh o tıkanıklığı bırak zaten 4 aylık oldu anca rahatladı diyebilirim sana hergun serum fizyolojik yapıyodm başka çaresi malesef yok ki doktora bile götürdüm başka bişey yapamazsn yada oda nemlendiriciler var soğuk buhar onlardan alabilirsin demişti
2melekannesi__ Eyment bir soğanı ortadan ikiye kesip içine karanfil taneleri batırın gece uyurken başucunda dursun güzel nefes açıyor biraz kötü koksa da😬
ly35 sf sıkıp burun aspiratörü ile çekmeniz lazım. serum fizyolojik ile kendiliğinden açılmıyor. otribebe manuel olanını kullanıyorum nazikçe çekiliyor
Smehtap Eyment evet canım ona gittim.. Çok küçük olduğu için burun kanallari dar olabiliyormuş büyüdükçe düzelir dedi valla bana.. Ama içinin rahat etmesini istiyorsan götür bı baksın kulaklarına burnuna falan bak bakalım sana ne diyecek ancak öyle için rahat eder
Smehtap Eyment evet canım ona gittim.. Çok küçük olduğu için burun kanallari dar olabiliyormuş büyüdükçe düzelir dedi valla bana.. Ama içinin rahat etmesini istiyorsan götür bı baksın kulaklarına burnuna falan bak bakalım sana ne diyecek ancak öyle için rahat eder
Busrabsr Eyment onlar bence daha cok hirilti yapiyor kizim ben catal igne arkasiyla cok hafif bi sekilde burninda ki tum buyuknsumukleri cikartiyorum hirilti fln kalmiyor ama cok dikkatli yapman lazi