10kasim Belirtileriniz nelerdi ? Ben kaka da kan gördüm normalde süt alerjimiz var diyet yapıyorum ama yumurtayı yeni açmıştım. Halbuki deri testi negatif çıkmıştı. Egzama ve kaka da kan var şu an