Merhaba güzel anneler🙋🏻♀️ Şimdiye kadar bebeğim çok iştahsızdı 3 aylık bebeğin içtiği kadar mama içiyordu ve kilo almıyordu kalp rahatsızlığından dolayı. Bu ay ameliyat oldu ve iştahı açıldı fakat 1 günde ne kadar miktar mama içmeli ve ne kadar ek gıda yemeli bilmiyorum bilgisi olan anneler yazabilir mii ?