Iyi aksamlar anneler 3 gün önce eşim korona olmuştu dün ben oldum bugünde oğlum oldu sanırım ateşi var kaç olduğunu ölçemedim ishali var kusuyo fitil koydum zar zor sallayarak durduruyorum bebeklerde kaç gün sürüyo rahatsızlığı hastaneye gitsek farklı bi tedavi uygularlar mı gitsem mi yoksa kendim mi düşürsem ateşini hastaneye gitsek ağlama krizlerine girer oralarda rezil olur iyce morarıyo çünkü ağlarken daha da hastalanır eğer farklı bi ilac tedavi uyguluyolarsa gidicem ama sadece ateşini düşürüp salıyolarsa onu evde bende yaparım