İyi akşamlr kızlar🖐 Kpss ve dgs sınavına giricek olan var mı aranızda. Bebislerle ders çalışabiliyor musunuz. Nasıl yapıyorsunuz. Tarih coğrafya matematik edebiyat hangisine ağırlık veriyorsunuz. Ben kendimi anlatayim. Ben birkaç gün önce başladım çalışmaya. Biraz geç oldu ama olsun. Genelde gece çocuk uyuduktan sonra 1 saat 2 saat kadar çalışmaya çalışıyorum. Gündüz pek mümkün olmuyor ama fırsatım varsa eğer çocuğu koyuyorum yürütecine alıyorum karşıma sesli sesli tarih okuyorum. Sanki öğrencime anlatır gibi😁 O da dinliyo dinliyo sonra sıkılıp bir çığlık atıp odanın içinde dönmeye başlıyor😁😁