yagmursen Busrabsr bizimki de 3 aylık 1 aydır tükürüklü baloncuk agızla geziyor 🙈 bide püüüfffp yapıp bana sıçratıyor🥲 bence normal
Anneko Busrabsr benşm bebeğim daha 1 buçuk aylık onunda salyası akıyor ya kıyafetinin yaka kısmı hep Islak neden bende anlamıyorum doktoruna soracağım kontrol de
mtelif Benim bebeğimde 2 aylıktan beri tükürüklü sürekli 3 gün sonra 3 aylık olacak galiba yutmayı tam bilmiyorlar yani normal
mtelif Busrabsr biraz araştırdım olabiliyormuş yutmayı tam beceremiyorlar ya tükürük dışarı çıkıyor baloncuk oluyormuş yakalar hep ıslak ☹️
MinnakPanda Bizde 3 ay olacağız bir kaç güne. Elleri sürekli ağzında. Ellini emip duruyo. Salya zaten var.