momsss biley sorucam bebeğime ilk defa bgun mama aldım weriyprum bir buçuk iki saat arayla çok uslu oldu kaç gündür kaka yapmıyordu bgun iki kere yaptı ama artık ağlamıyor sürekli uyuyor uyanık bileşke kalmıyor bu iyi bişemi endişelenmelimiyim mamayı bitirmedi bile hemen uyudu yine acaba bu iyimi kötümü anlamıyorum yani ne bilim fazlamı uslu oldu bana tuhaf gelıo ondanmı anlamdım 😞