Wanderlust gozdenur_kaya22 renk ayrimi yapmiyorum hepsini 40 derece 30dk yikiyorum hic renk akmasi vs yasamadim 11 aydir boyle yikiyorum ☺️
hunilimomm gozdenur_kaya22 ilk kıyafetleri icin mi soruyorsunuz yoksa bebeğiniz büyük mü benim ki 3 yaşında nerdeyse beyaz renkli hep bir atıyor ilk yıkanan kıyafetler sokmasin diye ful beyaz felan ayrı yıkadım
0503 gozdenur_kaya22 kızım 2 yaşında doğdu doğalı koyu renkleri ayrı pembe mavi sarıları birlikte beyazları ayrı olarak 3 bölüm de yıkıyorm 30 derecede