Merhaba kızlar 10 aylık oğum var sütüm yetmediği için 2. Aydan itibaren doktor mama başlattı (Sma kullanıyoruz) e yaşına da az kaldı ve dişimizde yeni çıktı ama yemek yemek istemiyor yoğurdu çok sever onu mile Red ediyor mama bütçeyi de zorluyor bide illaki bırakacak mamayı acaba yavaş yavsş nasıl bıraktırabilirim