Busrakayar Kızlar selam, 25 aralıkta doğum iznine çıktım. Asgari 3000 küsurdu subatta dogum yaptım ve malum asgari 2022 400 küsur oldu ve su an en düşük doğum parası 12000 acaba ben 2021 e göre mi alacağım yoksa 2022 den faydalanır mıyım? Kafam cok karışık
Hilalderin Busrakayar canim bende o tarihte ayrildim dogum iznine bana ilk taksit 4052 tl yatti sanirim eski asgari ucrete gore yatirdilar canim .Toplamda 8 bin civari yaatacakmis
Busrakayar Hilalderin bende bi 4000 küsur aldım geriisi yatmadı daha. Muhasebevi bir arkadasım 7günlğk paranı eskiden sonraki paranı 2022 yılına göre alırsın dedi. Yani eğer aksi haldeyse 4000 zarardayız kızlar geçmiş olsun
Hilalderin Gmzynpasya canim hepsini birden mi aldin .nerde calisiyorsjn?sana iyi ucret vermisler sanirim burut maasin fazla senin
Busrakayar Gmzynpasya sizin asgariden yatmıyor sanırım ondan yüksek almışsınız maaşım asgari değildi ama sgk da asgari gözüküyordu. Kendi maaşıma göre alsam 15000 bulurdu almam
Ayseacibuca Bende aynı tarihlerde ayrıldım izne , şubatta doğum yaptım SGK ile görüştüğümde son 12 ayın yatan primlerinize bakıp hesaplanıyormuş , 2021 de son 3aya bakılıyordu
Busrakayar Ayseacibuca banada o şekilde demişlerdi o zaman 8900 alacağız ne yazık ki 4000 tl çöp oldu
Gmzynpasya Didem4957 Kasım 24 de doğum yaptım 1martta param yattı (ikiz olduğu için bebeğim normal doğumdan iki hafta fazla kullandım) fabrikada calisiyorum
Glshn Çalıştığım yerden şuan bana tam maaş yatıyor ücretli izindeyim yani o halde doğum parası alabiliyormuyum?