Arkadaşlat sezaryen sonrası bel ağrısı sırt ağrısından duramıyorum diye post açıyordum. Benim gibi bir sürü bayana rastladım doktor doktor gezdim çara bulamadm bugün flim ve emar çekildim beyin cerahı gördü belimde fıtık sırtımda düzleşme çıktı. Sezaryene bağlıda olabilir ama benim gibi sıkıntısı olanda çıkabilir mutlaka doktora görünün iğneye bağlıyoruz çoğumuz ama altında yatan başka bşr şey olabilir