Afk-kms Bende yaşadım aynısını 3 aylıkken, sağlık ocağındaki hemşire biberon verme yoksa asla memeye geri dönmez dedi. Tam 1 ay uğraştım ben kucağıma alıp ayakta zıplaya zıplaya emziriyordum o zaman tutuyordu. Birde uykuya dalmak üzereyken veya yeni uyanırken kısacası uykuluyken emziriyordum,öyle böyle yendik.