Kizlar yüzü sivilce doldu oglumun.vucudunda yok tertemiz.isilik degil sivilce cikti bir sürü yüzünde.doktor bepanthol sensiderm al sur dedi.aranızda bebeği böyle olan varmi?dogal yollarla geçirebilir miyim acaba cok üzülüyorum kırmızı kırmızı oldu surati