Dorukata1 Kızlar oğlum babası halasina götürdü giderken gülerek gidiyo beni aramıyor orda ağlamış biraz yabancılamis sonra geldiler gelince bana hiç gülmedi sizce bu çocuk beni bilmiyomu ya 😔
Happymamss Dorukata1 benimkide öyle canım biz hep yanndsyiz diye araniyorlar anneme kaynanama düşkün benim kide bizde sklyolar bence yabancı görünce tanıdık seviniyorlar .
Slm1122 Dorukata1 ne kadar korkuyoruz linçlenmekten ama buluyorlar canım mutlaka bi laf sokcak bişeyler takılmamak en iyisi oda elde değil ayrıca şuan yorgundur belki uykusu vardır anneyi sevmezmi hiç 😇
birtutamsac Dorukata1 farklı insanlae görmek hoşuna gidiyodur ama zamanla sizi tanıyacaktır benimde kızım 10 aylık önceden kim alsa kucağına giderdi dün komşum kapıda gel yaptı bana sarıldı gitmek istemedi :)
Happymamss 1balkizannesi yoksa illaki bizi seviyordurlar benimki bana gulmuo bile hiic yani sanki oyleisne bakiciyim
Zlm Dorukata1 kusmustur belki bende dış tedavisine gidiyorum gelince kizkm bana kusuyo umsuratima bakmiyo benden kaciyo 😄