beyza1701 ben kullanıyorum. Ayak örtüsü yağmurluğu ile birlikte geldi ama çok zorlandım. Özellikle ilk 6 ay. Apartmanda oturuyorum asansör yok. Arabayı puseti asağı indir çıkar o kadar ağır ki dışarı çıkmak istemiyordum. İlk alt ay sıfır memnuniyet ile kullandım bu yüzden. Ama şimdi çok rahat her yerde sağlam gidiyor tek yönlü olması kötü tarafı yani kısaca asla önermem. Travel sistem çok hantal gerçekten.