Kızlar merhaba bugün tam 40 günlük oldu bebeğim ama hiç kilo veremedim. Emziriyorum ama iştahımda çok yerinde. 20 kg fazlalığım var 😭Bir kaç kilo verdiğimi görsem hırslanırım belki ama hiç tık yok 🥺 birde adet olduktan sonra daha hızlı kilo gider diyorlar sizce doğru mu? Duyan oldu mu hiç?