__zulfisiniz__ Allah aşkına yardım edin oğlum emziklerini koparmış canımda sıkıldı kaç kere aldık yine koparıyor yine koparıyor 😔 anında kesmek zorunda kaldım şimdi ne yapcam anında kesipte bıraktıran varmı ya 😔 korkuyorum da
Deletedmom0099 __zulfisiniz__ 20 aylık. 11 gün önce bıraktırdım bir anda. direkt kestim yani sorun olmadı. sadece 4-5 gün uykularından uyandı geri uyuttum alıştı
Sarelinagis __zulfisiniz__ kızım 2.5 yaşında artık emzik almaya gitmeye utanıyoruz bıraktırmaya çalıştık ama huyu uykusu değişti market emziği alıyoruz iki gün sonra koparıyor eşim normal zamanda markete gittiğinde dalga geçiyorlar mis bugün emzik almayacak misin diye 😂😂Bir tanidigimiz içine siyah bişey atmış hafif kesip çocuğu ondan korkup bidaha almamış aynısını denedim içindekini atıp emmeye devam etti belki sizde işe yarar içine korktuğu birşeyden koyup verin
__zulfisiniz__ Deletedmom0099 valla emziği boyadım bağırarak ağladı bende korktum bidahada göstermedim yatacağında memme diyor memme pis olmuş dedim sustu ama Sarelinagis
Sarelinagis __zulfisiniz__ İnşallah sorunsuz geçer biz iki yaşına kadar abartısız gece uykusu ne bilmedik o yüzden birden bıraktırmaktan korkuyorum
Ommalik Ah bu çocuklar.. benim oğlum da böyle , bacak kadar boyları ile bize korku dolu anlar yaşatıyorlar 😅🤣🤭
__zulfisiniz__ Sarelinagis sonradan çok pişman oldum sizce kötümü yaptım boyayıpta korkutarak yaa 🥺sonradan pişman oldum
Sarelinagis __zulfisiniz__ Unutur merak etmeyin biraktiysaniz vermeyin tekrar yoksa hep geleceğini bildiği için birakmiyorlar
GoldenRose Her gün biraz biraz kestim ucundan . Tutamayınca huysuzlandı birkaç günde alıştı ve bıraktı .. bırakacağına asla inanmıyordum. Kızıma da öyle yapmayı düşünüyorum.