Kızımın 2 gündür ateşi var fitil, calpol, ılık duş vs lerde 38 altında tutmaya çalışıyoruz. Ara ara 38 i geçiyor. Dün gece hastanede 39a kadar çıktı hatta. Kan testi yapıldı enfeksiyon çıkmadı. Doktor covidden şüphelendi test yaparsak ve pozitif çıkarsa direk yatış yapılır dedi. Kan verirken bile boğazını yırta yırta ağladı onu serumlarla düşünemiyorum… Henüz 3.5 aylık. Evde toparlamaya çalışıyorum şu amda 37.3 37.5 arası değişiyor. Bebeği covid olup evde atlatan var mı? Özellikle 3 3.5 ay civarı olanlar. Nasıl atlatttınız? Hastaneye yatanlar nasıl geçti süreç?