Merhaba arkadaşlar 40 günlük bir bebeğim var .Beebğim beni sahte emzik olarak kullanıyor . Sürekli emmek istiyor .bütün gün memenin başında kalmak istiyor .Haliyle ben günlük ihtiyaçlarımı bile göremicek duruma geldim . Emziğe alıştırmak istiyorum en azından biraz yemek yeme kişisel ihtiyaçlarımı giderebilmek için . Chicco wee Avemtin emziklerini aldım ama ağzına koyduğum zaman kabul etmiyor nasıl alıştırabilirim fikriniz var mı