ikibabybirmom oğlum 4 aylıkken kalbi için götürmüştüm Allahım o kadar rezil bir hastane ki akşama kadar boşuna bekledigimizle kalmıştık orda. Muayene bile edilmedi oğlum. Bir randevu verdiler 9 ay sonrasına üstelik oğlumun kalbinde bir sikinti olma ihtimali çok yüksekken. Bir daha tövbe ettim oraya gitmemeye