Slm1122 yeşil olma konusunda doktorunuza danıştınız mı sizde ? Ne dedi acaba ? Yeşil gördüğüm de endişeleniyorum Türkiye’de olsam kakasını alır tahlile götürürüm ama burasının sağlık sistemi gerçekten çok kötü 😫 biz de sadece mama ile besleniyoruz resmen bebeğimin sarı kakalarını özledim 😭