Stellaa Baş ağrısı,ishal,boğaz ağrısı eklem ağrısı. Kızımın da ateşi bitiyor diyoruz tam bugün iyi yine çıkıyor. Ve hepimizin sesi kısık ses geri gelmedi. Maskeyi çıkartmayı hiç düşünmüyorum. Yaza kadar da izole edicem kendimi ve kızımı. Gerçekten süreç çok kötü