3-4 gündür ne süt ne mama içiremiyorum bebeğime. Günlük alması gerekenin çok altında besleniyor. Keyfi yerinde ise biberonu ağzında döndürüp duruyor emmiyor. Huzursuzsa ağzına koyduğumuz gibi sanki zehirmiş gibi çığlığı basıyor😔 uyku halinde iken biraz icirebiliyorum. Diş etleri şişmiş sanki. Yada sıcaktan mı bilmiyorum. Doktor randevumuz çarşambaya. Sizde durumlar nasıl bu ayda normal mi?