Kızlar 40 ım çıktıktan sonra akıntılarım vardı sarıydı ve kokuluydu. Sezeryan sonrası kanama daki o kokudan yani. Endişe etmedim 40 yeni doldu düzelir diye ama bu kokuda bu sarı akıntıda geçmedi enfeksiyon mu var acaba? Sarı akontı iyice sararmaya başladı adet mi olucam acaba dedim de yok gelen giden.. başına böylr bişey gelen var mı?