AsilKaran22 Bende burada bekleyeyim bendede kabul edildi yazıyır ama daha yatmadı kaö gün sonra yattı sana ödeme?
Yelda35 AsilKaran22 ben 18 şubatta başvuru yapmışım 22 sinde yatmış ama ben daha yeni kabul edildiğini gördüm
Aslan-123 Yelda35 canm başvuru yaparken en sonra yazıyor ya kömür yardımı doğalgaz yardımı ve doğalgaz yardımı almak istemiyorum hangisini seçtin sen
Yelda35 Aslan-123 doğalgaz yardımına tıkladım canım. 300 TL yatmış ama ödeme yaparken mi düşecek bilmiyorum