daphne93 Bixim istahimiz iyiydi ancak iki uc ay evvel falan hastalandi, istah gitti. Belki yer umuduyla telefondan video actik onunla da yemedi o surecte ama hastaliktan sonra da actik maalesef. Yemeyecegi seyleri telefonla da yemiyor gerci … ben de onune nane koyarak her yemegine kuru nane atiyordu oyle yediriyordum bi sira. Sonra ondan da sikildi 🤦🏻♀️ yime de kuru nane sayesinde baya yedik… bulgur, makarna vs. Veriyorum o bunlari dokerken yediriyordum ama bu da her zaman islemedi.
Emiyor mu peki bebisiniz ? Ben de calisan anneyim, bakicimiz var. O bir seyler yedirdigini soyluyor lakin ben kendi gozumle gormeyince oglen de yemiyor bazen aksama kadar acmis gibi huzursuz oluyorum. Aksam ogunlerini cok guzel yiyor ayni seyleri yiyor 2 aydir neredeyse 3 4 cesit. Kuruyemis seviyor ama ogun sayilmaz. Meyve de sevmiyor. Hele muzu agzina almiyor. Kilosu falan gelisimi, kan degerleei gayet iyiydi ama son 2 aydir ne oldu bilmiyorum…
Yani kelin ilaci olsa basina surer kivamindayim ama 😊🥰
Sadece nane, zerdecal, boyle susam olabilor bunlarla oynarken yemegine at hadi derken falan yedirdigim zamanlar oldu… birinde de tabaga koydum yemedi. Tencere masanin uzerindeydi benimki de masaya cikmisti kapagi o acti ben kasikla aldim kapatti oyun gibi bir sey oldu oyle yemisti. Yani belki bi fikir olur. Saglicakla kalin 🙋🏻♀️