Oykunil ben anakucagina yatiriyorum bana dönük oluyor bebek televizyon arkasında kalıyor o şekilde baktığım oldu. Bir iki seferde babasıyla 10 dk kadar maç izledi 😂 televizyonu bebek bakıcısı olarak görmek sakıncalı. Yoksa bizde televizyonla büyüdük okul birincisiydim lise bitene kadar. Annem günde en fazla 1 saat müsaade ediyordu bilgisayarım olduğu dönemde de ödevlerim bitince 2 saat kullanabiliyordum belli bir yaşa kadar. Ben aq ekran görmemeli düşüncesine katılmıyorum o yüzden.